Η υπογραφή στέλνεται πλέον στο background .
Όταν κάνουμε αποθήκευση της υπογραφή πατώντας στο κουμπί (save), στέλνεται η υπογραφή.
Αν υπάρχει σήμα εκείνη την στιγμή τότε όταν ολοκληρωθεί η αποστολή της υπογραφής, στο πλαίσιο της παραγγελίας θα εμφανιστεί το χεράκι με τον στυλό που δείχνει ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία.(δες εικόνα)
Εφόσον θέλουμε να δείξουμε το υπογραμμένο έντυπο πατάμε πάνω στο πλαίσιο της παραγγελίας και εμφανίζεται το υπογεγραμμένο έντυπο.
Αν δεν υπάρχει σήμα εκείνη την στιγμή η υπογραφή δεν θα σταλεί αλλά θα αποθηκευτεί στο κινητό και θα σταλεί μόνη της όταν βρεθεί σήμα.
Ακόμα και όταν δεν υπάρχει σήμα εμείς μπορούμε να συνεχίσουμε την διαδικασία καταχώρησης αποστολής.
Σχόλια
0 σχόλια
Το άρθρο είναι κλειστό για σχόλια.